821 072 läst ·
30 477 svar
821k läst
30,5k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 881 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 881 inlägg
Tyvärr har @fribygg rätt. Du bör snarast gräva bort de översta sju meterna av din uppfart och forsla bort dessa för destruktion. Det brukar rekommenderas att man bara behöver gå fem meter utanför uppfarten åt varje håll, men jag tycker du bör ta minst tio meter för att vara säker. Du vill väl att barnen ska ha en hälsosam miljö?F fribygg skrev:
Du kan väl återkomma med bilder när du skottat bort den förorenade jorden?
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 146 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 146 inlägg
Ha! Sju meter? Det räcker med sju millimeter. Så var det när jag gjorde nåt snarlikt på 70-talet.Alfredo skrev:
Tyvärr har @fribygg rätt. Du bör snarast gräva bort de översta sju meterna av din uppfart och forsla bort dessa för destruktion. Det brukar rekommenderas att man bara behöver gå fem meter utanför uppfarten åt varje håll, men jag tycker du bör ta minst tio meter för att vara säker. Du vill väl att barnen ska ha en hälsosam miljö?
Det blir mycket att gräva… tar man bort de 7 översta meterna så får man ju 7 meter djupa hål. (Har kontrollräknat). Vad skall hen återfylla med? Parksliderötter?Alfredo skrev:
Tyvärr har @fribygg rätt. Du bör snarast gräva bort de översta sju meterna av din uppfart och forsla bort dessa för destruktion. Det brukar rekommenderas att man bara behöver gå fem meter utanför uppfarten åt varje håll, men jag tycker du bör ta minst tio meter för att vara säker. Du vill väl att barnen ska ha en hälsosam miljö?
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 146 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 146 inlägg