821 373 läst ·
30 516 svar
821k läst
30,5k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 657 inlägg
Hjul, jag vet. Har precis bytt men det är lite kallt idag så jag funderar på att byta tillbaka, bara för att få njuta av mina hjul. Fullkomligt älskar de vassa dobbarna på mina underbara Gislaved. Sommarsulorna från Michelin får också mina armhår att stå. Svårt att välja favorit. Får tänka lite mer på saken! 🤔❤️Nissens skrev:
Nokian har oxå fina…Alfredo skrev:
Hjul, jag vet. Har precis bytt men det är lite kallt idag så jag funderar på att byta tillbaka, bara för att få njuta av mina hjul. Fullkomligt älskar de vassa dobbarna på mina underbara Gislaved. Sommarsulorna från Michelin får också mina armhår att stå. Svårt att välja favorit. Får tänka lite mer på saken! 🤔❤️
Hur många hjul var det sa du?
Skulle du haft Michelin vinterdäck så skulle jag förstå att du har vassa dubbar. Men Gislaveds är långt från vassa. För det mesta har dom gått avAlfredo skrev:
Hjul, jag vet. Har precis bytt men det är lite kallt idag så jag funderar på att byta tillbaka, bara för att få njuta av mina hjul. Fullkomligt älskar de vassa dobbarna på mina underbara Gislaved. Sommarsulorna från Michelin får också mina armhår att stå. Svårt att välja favorit. Får tänka lite mer på saken! 🤔❤️