N
Alfredo Alfredo skrev:
Ja det är tyvärr ett rejält fel på honom men dolt blir det nog först om någon dag.
Hur lång tid har man på sig att begrava en påve❓

N Niq skrev:
Är det en katolsk kyrka❓
Det är en äldre fastighet i Italien. Rom närmare bestämt.
Vi var på semester och kom att tala med en vältalig italienare som var tvungen att sälja en fastighet som gått i släkten i generationer. Han behövde pengar för att operera sin 15-åriga hamster. Så vi förde över en större summa på plats och ska åka ner igen nu efter påsk och få nycklarna.

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Går det bra att klippa gräset med snöslunga ❓
Mycket handlar om inställningen, i detta fall höjdinställningen.

TheImprovisor
Rejäl skrev:
Men det är ju jag
Ja?

TheImprovisor
Alfredo Alfredo skrev:
Ja det är tyvärr ett rejält fel på honom men dolt blir det nog först om någon dag.
Det är ett fel man bör man förvänta sig och bör kunna förutse vid den åldern. Det borde även kunnat upptäckas vid besiktning.

• Gilla
  • Haha
fubar och 2 till
  • Laddar…
P
TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Ja?
Vad vill du? Är det någon jag kan hjälpa dig med😉

TheImprovisor
N Niq skrev:
Låter som du hittat lösningen på dina grannproblem
Mina grannar gnäller aldrig och förtjänar därför inte stening.

Måhända går det att ändra deras inställning medelst stening utan anledning och föregående varning. Är det så du tänker?

Stening låter inte bra. Stegling däremot är en gammal beprövad metod som jag förespråkar.

• Wow
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
TheImprovisor
Rejäl skrev:
Vad vill du? Är det någon jag kan hjälpa dig med😉
Ja, mina grannar såklart.

P
Ja, mina grannar såklart.
Ok, stegling har föreslagits! Hur och vilken kroppsdel önskas uppsatt?

TheImprovisor
Rejäl skrev:
Ok, stegling har föreslagits! Hur och vilken kroppsdel önskas uppsatt?
Den som är närmast till hands.

N
Mina grannar gnäller aldrig och förtjänar därför inte stening.

Måhända går det att ändra deras inställning medelst stening utan anledning och föregående varning. Är det så du tänker?
Har jag missförstått något❓ Jag förstod det som att du hade problem med att dina grannar var snälla,trevliga o hjälpsamma och att du vill fixa det.

TheImprovisor
N Niq skrev:
Har jag missförstått något❓ Jag förstod det som att du hade problem med att dina grannar var snälla,trevliga o hjälpsamma och att du vill fixa det.
Helt rätt, men jag vill ju bara ha lite bråk och konflikter, inte död och förintelse.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
fubar fubar skrev:
Det är en äldre fastighet i Italien. Rom närmare bestämt.
Vi var på semester och kom att tala med en vältalig italienare som var tvungen att sälja en fastighet som gått i släkten i generationer. Han behövde pengar för att operera sin 15-åriga hamster. Så vi förde över en större summa på plats och ska åka ner igen nu efter påsk och få nycklarna.
Om hyresgästen nu har avlidit så måste du ju begära ersättning för förlorad hyresinkomst under den tid det tar att hitta en ny hyresgäst
Det kan ju ta ganska länge i det här fallet då det är ganska svårt att hitta en påve.
Om inte förstås en småpåve från någon bostadsrättsförening duger.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N
Helt rätt, men jag vill ju bara ha lite bråk och konflikter, inte död och förintelse.
Använd mindre stenar så dör dom inte så lätt. Du kan ju börja med några fönster

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.