822 017 läst ·
30 562 svar
822k läst
30,6k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Vi förstår att du är avundsjuk på din mans Zetor.SågspånPappspikEternit skrev:
Sorry vännen, men den pengasumman finns inte på denna jord som skulle få mig att släppa traktorernas traktor! Inte ens alla den hemlösa rörmokarens guldpengar! (Det är nån bugg i koden här igen, det blir inte markerat som tagg när jag nämner den hemlösa rörmokaren, det borde bli blå text då!?)
Min man har iofs en Zetor om du kan nöja dig med det...
Det är onödigt att försöka dölja det så intensivt. Men är det inte lite väl ogynnsammat att försöka sälja bort den❓
Var det din traktor? Nu står den hos mig. Swishade en peng till målvakten som stod i bilregistret så nu är den min. Jag ska inte bruka själv utan det blir en handyman som är löst kopplad till familjen.SågspånPappspikEternit skrev:
Sorry vännen, men den pengasumman finns inte på denna jord som skulle få mig att släppa traktorernas traktor! Inte ens alla den hemlösa rörmokarens guldpengar! (Det är nån bugg i koden här igen, det blir inte markerat som tagg när jag nämner den hemlösa rörmokaren, det borde bli blå text då!?)
Min man har iofs en Zetor om du kan nöja dig med det...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 663 inlägg
Men vänta nu, det där är någon annans Super Major!!!! Min är lyxvarianten med hytt!!! Och lastare!!!P Pin skrev:
Men du kan swisha över lite guldpengar till mig ändå, för psykiskt lidande. Har inte sovit på hela natten.