822 149 läst ·
30 570 svar
822k läst
30,6k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 881 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 881 inlägg
Uppdatering:
Medan ni grillat, druckit öl och badat bastu har jag smitt ränker må ni tro.
Jag fick ju ett handfast tips lite tidigare i tråden och tänker gå på den lösningen.
Nu har jag beställt en stridsbåt 90 som jag planerar att använda i bäcken som rinner i grannskapet. Då den, bäcken alltså, är kulverterad till viss del har jag även beställt en u-båt, modell Gotland. Vidare tre strv 122 samt två Jas 39 och en Silkorsky UH69 Black Hawk. Den sistnämnda köpt via bulvan för att undgå tullarna. Jag fick mängdrabatt på 10 GRG Carl Gustav så det beställde jag också.
Leveranstiden är enligt uppgift 24-36 månader.
Nu undrar jag, vad behöver jag mer?
Medan ni grillat, druckit öl och badat bastu har jag smitt ränker må ni tro.
Jag fick ju ett handfast tips lite tidigare i tråden och tänker gå på den lösningen.
Nu har jag beställt en stridsbåt 90 som jag planerar att använda i bäcken som rinner i grannskapet. Då den, bäcken alltså, är kulverterad till viss del har jag även beställt en u-båt, modell Gotland. Vidare tre strv 122 samt två Jas 39 och en Silkorsky UH69 Black Hawk. Den sistnämnda köpt via bulvan för att undgå tullarna. Jag fick mängdrabatt på 10 GRG Carl Gustav så det beställde jag också.
Redigerat:
Allt från snuskburk till Archer. En MÖP behöver allt.TheImprovisor skrev:
Uppdatering:
Medan ni grillat, druckit öl och badat bastu har jag smitt tänker må ni tro.
Nu har jag beställt en stridsbåt 90 som jag planerar att använda i bäcken som rinner i grannskapet. Då den, bäcken alltså, är kulverterad till viss del har jag även beställt en u-båt, modell Gotland. Vidare tre strv 122 samt två Jas 39 och en Silkorsky UH69 Black Hawk. Den sistnämnda sistnämnda köpt via bulvan för att undgå tullarna. Jag fick mängdrabatt på 10 CRG Carl Gustav så det beställde jag också.