N
Rejäl skrev:
Vad har läkt? Eller har du läktat om stallet?
Nä det får stallägarna sköta själva

P
Alfredo Alfredo skrev:
Är det helt spikat?
Är du inte bjuden?

N
N
Alfredo Alfredo skrev:
Råkade lämna TVn på när det var något jädra afrikanskt naturprogram och sen dess är hon som förbytt. Hon tittar inte ens åt grannens rottisar längre. 😢
Det här blir problem. Hur helgrillar man en Giraff❓

P
N Niq skrev:
Bål av träpallar brinner på natten, med flammor som sträcker sig högt upp i luften.

Räcker 60m i höjd eller behöver vi lägga på mer pall?

N Niq skrev:
Ingen verkar veta. Jag försökte hitta ett recept men detta var det enda jag hittade. Hjälper inte antar jag. 😢

Virkade giraffleksaker i olika färger med texten "Så här virkar du gulliga giraffen Ziggy" från Hemmets Journal.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
Rejäl skrev:
[bild]

Räcker 60m i höjd eller behöver vi lägga på mer pall?
Räcker säkert men jag hade förberett för får inte en Giraff

P
N Niq skrev:
Då får vi skjuta upp festen en timme eller två så du hinner trava upp elden ordentligt.
Kalkylerade jag rätt så ca 2500 europall, det fixar väl du?

N Niq skrev:
Vi får väl helt enkelt köra med napalm som vanligt och hoppas på det bästa. Har några fat spillolja som glaze, det borde väl räcka?

P
Alfredo Alfredo skrev:
Vi får väl helt enkelt köra med napalm som vanligt och hoppas på det bästa. Har några fat spillolja som glaze, det borde väl räcka?
Kan vi inte be landet i öst Putin att övningsbomba med napalm? Det borde ju vara billigast, kanske ska öva kring Stockholm?

Nissens
Alfredo Alfredo skrev:
Vi funderar på det. 🤔🤔
Ja, säg bara till så är vi på! 😊

Nissens Nissens skrev:
Ja, säg bara till så är vi på! 😊
Ska sussa nu men kan ni debattera åt oss? Kom ihåg att vi har en irrationell kärlek till Plejd och deras kvartalsrapporter och samtidigt ett stort molnhat som hör hemma på stenåldern. Det här kan bli bra! Vi önskar oss lycka till med argumenten! Får ni inte fart på diskussionen brukar katter och småfåglar funka som tändvätska.

• Haha
  • Älska
  • Gilla
TheImprovisor och 3 till
  • Laddar…
Nissens
Alfredo Alfredo skrev:
Ska sussa nu men kan ni debattera åt oss? Kom ihåg att vi har en irrationell kärlek till Plejd och deras kvartalsrapporter och samtidigt ett stort molnhat som hör hemma på stenåldern. Det här kan bli bra! Vi önskar oss lycka till med argumenten! Får ni inte fart på diskussionen brukar katter och småfåglar funka som tändvätska.
Hur gick det för oss med nattsömnen?
Har vi sovit gott? 😉

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Har vi sovit gott? 😉
Vi är väldigt utvilade! Behöver vi fråga?

• Haha
Nissens
  • Laddar…
Inte lätt att ha flera användare att sköta samtidigt! Har du/ni olika fönster öppna med respektive inloggning, eller har du/ni t o m olika enheter för varje inloggning?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.