TheImprovisor
N Niq skrev:
Beror helt på ändamålet men en ordentlig motorsåg brukar vara bra till det mesta.
Bra tips. Det kanske skulle kunna få grannarna på riktigt dåligt humör. 👍

TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Jag tycker det påminner om en borrskruvdragare. Är det en blå Bosch?
Det kan vi nog förutsätta.

TheImprovisor
Alfredo Alfredo skrev:
Det kan vi nog förutsätta.
Härligt!
Vilken kunskap det finns här!

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Så har vi blivit sams eller ska nån bannas?

We shall overcome...

• Haha
Pin
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Han är lite privat men den här bilden ger han av sig själv:

[bild]

Påminner svagt om en suddig bordssåg men det har antagligen att göra med dryckerna de kokar själva där ute i djungeln.
Är det inte en mangel❓

Men vill ju helst lösa detta så osmidigt som möjligt.
Men se då till att anmäla såväl grannarna , kommunen och dej själv för svartbygge. Troligtvis kan du även begära att elnätsleverantören tar bort sina ledningar då de saknar giltiga servitut. Orosanmäl kommunstyrelsens ordförande om han har barn, det kan inte vara bra för ungen/ungarna att ha en förälder som är på så många möten istället för att vara med barnen.

Glöm heller inte att anmäla Karlsson förfulning av grannskapet, att på det där viset lämna snöskyffeln utomhus när sommardäcken är monterade borde vara straffbart.

• Gilla
TheImprovisor
  • Laddar…
TheImprovisor
F fribygg skrev:
Men se då till att anmäla såväl grannarna , kommunen och dej själv för svartbygge. Troligtvis kan du även begära att elnätsleverantören tar bort sina ledningar då de saknar giltiga servitut. Orosanmäl kommunstyrelsens ordförande om han har barn, det kan inte vara bra för ungen/ungarna att ha en förälder som är på så många möten istället för att vara med barnen.

Glöm heller inte att anmäla Karlsson förfulning av grannskapet, att på det där viset lämna snöskyffeln utomhus när sommardäcken är monterade borde vara straffbart.
Oj.
Mycket jobb. Låter dyrt också. Jag hade ju räknat med att inte behöva göra nåt själv. Är det möjligt att leja bort och få rot-avdrag?

N
Oj.
Mycket jobb. Låter dyrt också. Jag hade ju räknat med att inte behöva göra nåt själv. Är det möjligt att leja bort och få rot-avdrag?
Enklaste är väl att sätta ut på some att det är fritt att komma och besöka alla gårdar. Då kommer det genast en mängd stadsbor som vill uppleva naturen från någons altan

Låter dyrt också. Jag hade ju räknat med att inte behöva göra nåt själv. Är det möjligt att leja bort
Troligtvis, men det har du nog inte råd med. Ett bättre alternativ är att du flyttar, gärna ditt pepparn växer.

• Wow
TheImprovisor
  • Laddar…
N
F fribygg skrev:
Troligtvis, men det har du nog inte råd med. Ett bättre alternativ är att du flyttar, gärna ditt pepparn växer.
Kan berätta vart det är. Är det ett varmt ställe så kan det nog hända att jag flyttar

N Niq skrev:
Kan berätta vart det är.
Hur mycket är det värt för dig?

TheImprovisor
F fribygg skrev:
Vietnam, Indonesien, Indien, Brasilien, Sri Lanka eller Malaysia alltså. (Källa: ChatGpt)

Är grannarna garanterat sämre där?

N Niq skrev:
Då kommer det genast en mängd stadsbor som vill uppleva naturen från någons altan
Duger de nått till? Kan man använda dem till att skura altanen, stapla ved eller kratta fjolårslöv?

TheImprovisor
N Niq skrev:
Enklaste är väl att sätta ut på some att det är fritt att komma och besöka alla gårdar. Då kommer det genast en mängd stadsbor som vill uppleva naturen från någons altan
Bra tips. Tror jag.
Vad är some?

F fribygg skrev:
Hur mycket är det värt för dig?
Hur mycket peppar finns det där?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.