A
F fribygg skrev:
Tack! Önskar jag kunde säga detsamma, men du är ju duktig på det byggtekniska iaf (även om jag själv aldrig skulle anlita nån sån långburksfixerad)
Att inte matte heller är din starka sida har du visat ikväll, om du räknar vem som har skrivit ordet ”långburk” flest gånger så ser du att du har grava problem med det med!

Har du testat några av dom extremare sidorna? Tror dom skulle passa dig😉

Rejäl skrev:
Att inte matte heller är din starka sida har du visat ikväll, om du räknar vem som har skrivit ordet ”långburk” flest gånger så ser du att du har grava problem med det med!
Med dryga 16000 inlägg i tråden är det nog bara riktiga fyllon som har tid att räkna LB.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
A
F fribygg skrev:
Med dryga 16000 inlägg i tråden är det nog bara riktiga fyllon som har tid att räkna LB.
Det kanske var för mycket begärt sorry, men du kan räkna senaste månaden om du vill eller klarar av det?

Önskar dig lycka till att finna en likasinnad själsfrände😉

F fribygg skrev:
Tror vi inte dom hellre dricker än räknar långburkarna?

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Det kanske var för mycket begärt sorry, men du kan räkna senaste månaden om du vill eller klarar av det?
Det är ju fullständigt onödigt om du redan räknat.

A
FredrikR FredrikR skrev:
Tror vi inte dom hellre dricker än räknar långburkarna?
Därav så klarar inte fribygg enkel matematik🤔

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Har du testat några av dom extremare sidorna? Tror dom skulle passa dig😉
Nä, är rädd att det är för många av din typ där.

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
A
F fribygg skrev:
Det är ju fullständigt onödigt om du redan räknat.
Varför? Jag har inte räknat men du påstår ju något om mig och inte kan backa upp det med någon fakta så jag gav dig chansen att räkna men förstår att du ligger till sämre än jag och därav så vägrar du att svara på det SOM VANLIGT ingett nytt under solen här heller😂

A
F fribygg skrev:
Nä, är rädd att det är för många av din typ där.
Behöver inte leta, har ingen sida på Familjeliv som du så försöker bara hjälpa dig!
Men julafton kommer ju snart så då får även du dopp i grytan😉 kanske i en annan form än du söker men bättre än ingett😂

Rejäl skrev:
Varför? Jag har inte räknat men du påstår ju något om mig och inte kan backa upp det med någon fakta så jag gav dig chansen att räkna men förstår att du ligger till sämre än jag och därav så vägrar du att svara på det SOM VANLIGT ingett nytt under solen här heller😂
Nä du tjatar på som vanligt.

A
F fribygg skrev:
Nä du tjatar på som vanligt.
Du får ju backa upp dina påhittade storys med något eller är det för mycket begärt?
Tycker synd om dig pilsker😉😂

N
FredrikR FredrikR skrev:
Lagen Niq, lagen!

Safety first, ingen ska skada sig eller ännu värre förolyckas när man klipper gräset.

#nollvisionen
Vilken lag reglerar hur fort jag får köra med min gräsklippare. Eller hur många långburk man får dricka när man kör gräsklippare ❓

A
N Niq skrev:
Vilken lag reglerar hur fort jag får köra med min gräsklippare. Eller hur många långburk man får dricka när man kör gräsklippare ❓
Nämn inte långburk för då kommer fribygg😂

N
Rejäl skrev:
Nämn inte långburk för då kommer fribygg😂
Långburk

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Nissens
  • Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.