N
P Pin skrev:
Detta är onekligen spännande. Kan man investera sina pengar i detta?
Absolut skicka pengarna till mig så ska jag investera dom i min framtid.

• Gilla
Pin
  • Laddar…
N Niq skrev:
Absolut skicka pengarna till mig så ska jag investera dom i min framtid.
Akta er, det här måste vara en scam!!! Skicka pengarna till mig i stället, jag tar emot både guldmynt och swish utan att ställa några jobbiga frågor om p*nningtv*tt. Jag tar också emot pengar av personer som är över 60 år, om det skulle vara aktuellt.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Akta er, det här måste vara en scam!!! Skicka pengarna till mig i stället, jag tar emot både guldmynt och swish utan att ställa några jobbiga frågor om p*nningtv*tt. Jag tar också emot pengar av personer som är över 60 år, om det skulle vara aktuellt.
Det är omvänd åldersdiskriminering med dessa scams riktade mot åldringar.

Hur vill du ha guldmynten, gömda på vinden i din fastighet som en riktig skojare?

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Nissens
Toppen!!

Jag använder endast swish, jag har några kilo guldmynt jag gärna swishar över om du hör av dig inom 5 minuter. 😊

Förutsatt att du är 60+ förstås.

N
Det där var ju inte snällt anklaga mig för att scamma, bara för att jag lurar pengar av några på internet.
Vilket tvättmedel rekommenderar du till penngatvätt?
Guldmynt är jobbiga. Dom leder alltid till så många frågor.

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
Nissens Nissens skrev:
Toppen!!

Jag använder endast swish, jag har några kilo guldmynt jag gärna swishar över om du hör av dig inom 5 minuter. 😊

Kan du inte faxa dom istället❓

Är det scam om det är uppenbart bedrägeri? Snarare att en scam vore en dubbelfint och alltså legitimt.

P Pin skrev:
Hur vill du ha guldmynten, gömda på vinden i din fastighet som en riktig skojare?
Inte nödvändigtvis, det funkar med vilket gömställe som helst förutom kloakerna, där är de inte säkra. Du har väl hört talas om hemlösa scammer-rörmokare?

Nissens Nissens skrev:

Vi har en deal, för jag hörde av mig inom 5 minuter från det att jag läste ditt inlägg! Swisha på du bara, jag är 60+ vilket decennium som helst nu.

Nissens
Vi har en deal, för jag hörde av mig inom 5 minuter från det att jag läste ditt inlägg! Swisha på du bara, jag är 60+ vilket decennium som helst nu.
Vilken otur!
Jag läste inte ditt mess förrän 37 minuter efter du skrev det så dealen sprack…

O så menade jag inte född 60+… 😉

Hur skall jag nu bli av med guldmynten…

• Ledsen
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Hur skall jag nu bli av med guldmynten…
Testa Systembolaget?

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Du har väl hört talas om hemlösa scammer-rörmokare?
Fake news!

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Jag har köpt pizza och några kalla på flygplatsen, på kredit.
Vet ni om jag får kickbacken i EuroBonus poäng eller kommer det på Systembolaget?

FredrikR FredrikR skrev:
Vet ni om jag får kickbacken i EuroBonus poäng eller kommer det på Systembolaget?
Du får taxfree så kan du växla 1:3 på systembolaget

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
1 cents mynt på posten

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.