P Pin skrev:
Är sådan bygglovsbefriad?
Helt och fullständigt

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Vågar inte svara på det! Du får fråga experten @Claes Sörmland är rädd för att bli tillrättavisad😢
Jag vill inte höra från experten utan tänkte mer hur någon i största allmänhet resonerar. Därför jag frågar här och inte tar in Claesfixare.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Bara inom 4,5 m från gränsen. Det borde du veta!
Idiotförklarad direkt!

• Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Vågar inte svara på det!
Fegis!

F fribygg skrev:
Helt och fullständigt
Bra det ska jag säga när kommuns inspektörer kommer för grannen som inte vill ha sämja har anmält mig.

- ser ni inte att det är en synvilla!! Behövs inte lov.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Bra det ska jag säga när kommuns inspektörer kommer för grannen som inte vill ha sämja har anmält mig.

- ser ni inte att det är en synvilla!! Behövs inte lov.
Du kan gärna referera till mig, synvillor är lovfria.

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P
P Pin skrev:
Jag vill inte höra från experten utan tänkte mer hur någon i största allmänhet resonerar. Därför jag frågar här och inte tar in Claesfixare.
Genom en syn på plats kan jag lätt skriva ihop ett dokument som beskriver att den ligger 4.5m ifrån tomtgräns fastän den ligger på gränsen synvilla även kallad!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
De slaktade delfinerna för det var inte PK att visa upp dem görandes konster.
Jag brukar välja tonfisk på Blackstone, men säg inte att det är Flipper jag ätit!? 😵

• Wow
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Genom en syn på plats kan jag lätt skriva ihop ett dokument som beskriver att den ligger 4.5m ifrån tomtgräns fastän den ligger på gränsen synvilla även kallad!
Aha. Jag har en annan regel jag tänkte köra på som är hägring. Villan flyttar sig längre bort ju närmare du kommer.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag brukar välja tonfisk på Blackstone, men säg inte att det är Flipper jag ätit!? 😵
Om du är på ett zoo välj vego.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
P
P Pin skrev:
Aha. Jag har en annan regel jag tänkte köra på som är hägring. Villan flyttar sig längre bort ju närmare du kommer.
Styrstångsfylla kallas det för när du kommer hem på fredag kväll!

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Styrstångsfylla kallas det för när du kommer hem på fredag kväll!
Men jag kommer aldrig hem för det flyttas fram hela tiden. Zenons paradox.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P
P Pin skrev:
Men jag kommer aldrig hem för det flyttas fram hela tiden. Zenons paradox.
Jodå när du vaknar blöt och kall på gräsmattan framåt morgontimmarna så ljusnar allt!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Det tar flera timmar att ladda snabbt och långsamt tar förstås ännu längre tid. Vi är max en timme vid Kolmården. Sen måste vi stanna vid Nyköpingsbro och Sillekrog för att toppa upp.
Är det Max, Clock eller KFC på bron numera?
Jag hade önskat det fanns något vegetariskt där!

Rejäl skrev:
Jodå när du vaknar blöt och kall på gräsmattan framåt morgontimmarna så ljusnar allt!
Jaså du menar så. Det har hänt flera gånger men då har någon annan byggt sitt hus på min gräsmatta så jag har vaknat upp i sovrummet och inte på en kall våt gräsmatta.

• Haha
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.