N Niq skrev:
Man skulle ju lägga dom i en burk med gelé enligt ditt tidigare inlägg
Som Emil i Lönneberga sa: Dä går inte å förklare för den som inte begriper. (Tror det var Emil i Lönneberga. Kan ha varit Kristina Lugn också...?)

SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Som Emil i Lönneberga sa: Dä går inte å förklare för den som inte begriper. (Tror det var Emil i Lönneberga. Kan ha varit Kristina Lugn också...?)
Jag tror det var Ingemar Stenmark.

• Haha
  • Wow
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Så himla svårt att få tag på nu mera.
Du är alltså för bekväm att skaffa DDT fast 'alla' vet att det är bättre..

• Ledsen
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
Varför inte❓

• Älska
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vem här har dumpat avfall i Örnsköldsvik? Vad är det för fel att elda upp det som normala människor gör?

• Wow
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Vem här har dumpat avfall i Örnsköldsvik? Vad är det för fel att elda upp det som normala människor gör?
Normala enligt BH eller vem?

Eller varför inte sortera det som tjock tv, säng och kylskåp och dumpa bredvid närmaste glasiglo?

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Normala enligt BH eller vem?
Som alla gör med överbliven nitro.

• Gilla
  • Wow
Pin och 1 till
  • Laddar…
Hur kan det bli över?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Som alla gör med överbliven nitro.
Det verkar vara symptom för glesbygdsfolk och enstöringar som bor ensamt ute i skogen…

P
Hmm undrar om Moderatorn har varit o mixtrat igen för jag ser inte denna tråd i flödet längre😢
Är det så @Marlen Eskilsson?

• Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Hmm undrar om Moderatorn har varit o mixtrat igen för jag ser inte denna tråd i flödet längre😢
Är det så @Marlen Eskilsson?
§ 8 Respektera våra moderatorer
Moderatorerna gör ett hästjobb när de upprätthåller ordningen i forumet, visa dem respekt. Synpunkter på moderering skickas via PM och läggs aldrig ut i forumet.

Diskutera inte modereringen i tråden. Nu kommer Marlin El Skillson att banna dig!

• Gilla
  • Arg
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
§ 8 Respektera våra moderatorer
Moderatorerna gör ett hästjobb när de upprätthåller ordningen i forumet, visa dem respekt. Synpunkter på moderering skickas via PM och läggs aldrig ut i forumet.

Diskutera inte modereringen i tråden. Nu kommer Marlin El Skillson att banna dig!
Dessutom har jag förklarat för länge sen att den här tråden är satt i Write Only.

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P
Ja vissa försöker i all oändlighet utan att lyckas!

Emil, Ingemar, Kristna och jag.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.