Hej,

Har ett parkettgolv som behöver slipas och har tagit in offerter från några olika företag. Prismässigt är det inga stora skillnader, men eftersom jag inte vet något om dessa företag skulle det vara intressant att höra om någon här har någon/några bra att rekommendera (och kanske även om det finns någon man ej ska anlita..)..

Tack på förhand!
 
Har fått 175 m slipat av Jerry på Parkettslipningsspecialisten. Mkt nöjd!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.