Har en större elvattenberedare "Parca" som säkert är 15-20 år.
Två gånger senaste månaden har överhettningsskyddet löst ut, vilket aldrig hänt tidgare. Båda gångerna har varit när vädret gått från kallt till varmt.
Är det termostaten på beredaren som är slut, eller finns det andra förklaringar?
Mvh,
T