Är det nån som vet och har erfarenhet av, om man kan spika gipsskivor (13mm) med en pappspikpistol(tryckluftsdriven)?
 
Kan man säkert för det gjorde man förr.
Men skulle inte göra det då gipsautomaten är såpass billig och det är alltid bra med skruv ;)
 
Utegips brukar jag spika med papppistolen. Skulle gissa på att det blir lite mer spackling med spikpistolen.
Gips i tak hade jag nog inte spikat överhuvudtaget.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.