Utegips brukar jag spika med papppistolen. Skulle gissa på att det blir lite mer spackling med spikpistolen.
Gips i tak hade jag nog inte spikat överhuvudtaget.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.