Hej. Säkert ett gammalt ämne men jag hittade inget definitivt svar och jag undrar om det är OK att göra som bilden visar., dvs avsluta ny papp mot nockbräda utan att gå upp över nocken med pappen? Gammal papp ligger kvar under, men jag det måste ju finnas risk för att vatten tar sig in under den nya pappen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder