Hej,

(Svenska är inte mitt modersmål så jag hoppas att ni kan väl förstå). Jag har precis flyttat till sekelskifteslägenhet som har de "djupt byggda" (deep recess) fönster och dörrar. Vi vill få dem att se lite mer intressanta ut och trodde att panelerna ska passar bra (till exempel som på bilden) och undrade om någon hade kunskap om hur man kan göra det själv?

Kan någon rekommendera en sågservice i stockholm dessutom för har vi tyvärr inga verktygen som krävs. Tack!
 
  • Elegant sekelskifteslägenhet med djupt byggda fönster, dekorerade dörrpaneler och inredningsdetaljer som speglar och växter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.