Hej,
(Svenska är inte mitt modersmål så jag hoppas att ni kan väl förstå). Jag har precis flyttat till sekelskifteslägenhet som har de "djupt byggda" (deep recess) fönster och dörrar. Vi vill få dem att se lite mer intressanta ut och trodde att panelerna ska passar bra (till exempel som på bilden) och undrade om någon hade kunskap om hur man kan göra det själv?
Kan någon rekommendera en sågservice i stockholm dessutom för har vi tyvärr inga verktygen som krävs. Tack!