Hej.

Har läst hela manualen men står inget om tystläge och inget finns på fjärrkontrollen.
Det måste ju gå?

Den piper ju när man ändrar någon inställning och när kylan slår på och av piper den alltid och högt. Man väcks på nätterna...

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.