Mitt PH filter är anslutet med flexibla slangar. Det följde med fiberpackningar. Den ena slangen droppar lite och jag vågar inte dra hårdare. Min fråga är om en gummipackning i samma storlek är lättare att få tät då den kanske formar sig bättre. Goda råd uppskattas mycket.
Hazze