Vi är på g och ta över min fars hus som är byggt 1982.
Och nu till frågan det går en oxelhäck som är satt i samband med husbygget och som nu är runt 2 meter hög om inte högre, nu skulle vi vilja klippa ner den till en mer arbetsbekväm höjd och undrar hur man gör och när man ska klippa ner den ??
 
Anna_H Anna_H skrev:
Är den snygg men bara för hög? Då kan du bara gödsla och ta ner den till ca 10-15 cm under önskad höjd.

Är den ful?
Följ instruktionen jag googlade fram:
[länk]
Utmärkt instruktion!
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.