2 179 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Oxelhäck
Vi är på g och ta över min fars hus som är byggt 1982.
Och nu till frågan det går en oxelhäck som är satt i samband med husbygget och som nu är runt 2 meter hög om inte högre, nu skulle vi vilja klippa ner den till en mer arbetsbekväm höjd och undrar hur man gör och när man ska klippa ner den ??
Och nu till frågan det går en oxelhäck som är satt i samband med husbygget och som nu är runt 2 meter hög om inte högre, nu skulle vi vilja klippa ner den till en mer arbetsbekväm höjd och undrar hur man gör och när man ska klippa ner den ??
Är den snygg men bara för hög? Då kan du bara gödsla och ta ner den till ca 10-15 cm under önskad höjd.
Är den ful?
Följ instruktionen jag googlade fram:
https://ka.se/2006/11/24/hur-skoter-vi-oxelhacken/
Är den ful?
Följ instruktionen jag googlade fram:
https://ka.se/2006/11/24/hur-skoter-vi-oxelhacken/
Klicka här för att svara