Jag har köpt en TP link C 520WS men har inte tänkt ha ett abonnemang utan ska sätta in ett minneskort istället i den, kan någon förklara hur det fungerar då.
När minnet är fullt fortsätter den spela in iaf och raderar det äldsta på kortet automatiskt?
Har aldrig haft någon övervakningskamera tidigare.
När minnet är fullt fortsätter den spela in iaf och raderar det äldsta på kortet automatiskt?
Har två sånna och är nöjd!P ptlf skrev:Jag har köpt en TP link C 520WS men har inte tänkt ha ett abonnemang utan ska sätta in ett minneskort istället i den, kan någon förklara hur det fungerar då.
Precis som du säger skriver den över det gamla när det blir fullt. Jag har 256gb i varje kamera och har aldrig upplevt att något jag vill gå tillbaka och kolla på har hunnit försvinna
Bästa svaret
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 695 inlägg
Om du slår på ”Loop-inspelning” i Tapo-appen, kommer gamla inspelningar att tas bort när utrymmet tar slut.P ptlf skrev:Jag har köpt en TP link C 520WS men har inte tänkt ha ett abonnemang utan ska sätta in ett minneskort istället i den, kan någon förklara hur det fungerar då.
Kamera/Inställningar/Lagring/Lokal lagring/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
För ev framtida experiment kan det vara bra att veta att kameran stöder ONVIF, dvs du kan köra en egen kameraserver (Blue Iris, Frigate etc) i en egen dator. Om du någon gång skulle få lust till det.P ptlf skrev:Jag har köpt en TP link C 520WS men har inte tänkt ha ett abonnemang utan ska sätta in ett minneskort istället i den, kan någon förklara hur det fungerar då.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
TP Link AX1500 Mesh istf "vanlig" Netgear med extender ?
Internet - Fiber, Bredband, 4G och 5G -
Byta namn på wifi - tplink range extender
Platon eller klinkers i inbyggd källare med fuktproblematik?
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
TP-link onemesh eller accesspunkt?
TP link Deco inkoppling
Internet - Fiber, Bredband, 4G och 5G