Vi har planer på att byta ut köksutrustningen. Men jag blir lite förvirrad vad gäller djupstandarden på överskåpen.
IKEAs faktumserie har ett djup på 37 cm. Vårt nuvarande har 27 cm (Kvänum) och min frus föräldrar har 30 cm (Ballingslöv).
Finns det ingen standard, eller är det gamla och nya standarder?