Jag är i begrepp att sätta upp överbleck för en stor fönstervägg med ett trekantsfönster i mitten.
Min fråga är således hur man skall bocka fönstret över ”nocken” på det mittersta fönstret i överkant för att förhindra att en glipa bildas om jag bara klipper och viker det. Se bifogad ritning för utseende.
 
  • Teknisk ritning av en fönstervägg med ett centralt trekantsfönster och måttangivelser.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.