Jag är i begrepp att sätta upp överbleck för en stor fönstervägg med ett trekantsfönster i mitten.
Min fråga är således hur man skall bocka fönstret över ”nocken” på det mittersta fönstret i överkant för att förhindra att en glipa bildas om jag bara klipper och viker det. Se bifogad ritning för utseende.