12 756 läst ·
55 svar
13k läst
55 svar
Östra Lugnet i Växjö
Ok, det var skönt att höra. Tack! Vi har nämligen redan bestämt oss för dem, ett ekonomen 142.Gustaf B skrev:
Linda B
Hej Linda B och välkommen hit!
Vi ska också börja bygga i december på Helios 2. Men ett par från vår föräldragrupp kommer bli era närmsta grannar då de ska bygga på Stjärnbilden 5. Sen kommer ni ha några av våra bästa kompisar mitt emot er på Rymdfärden 3 så ni hamnar i gott sällskap
Vi ska också börja bygga i december på Helios 2. Men ett par från vår föräldragrupp kommer bli era närmsta grannar då de ska bygga på Stjärnbilden 5. Sen kommer ni ha några av våra bästa kompisar mitt emot er på Rymdfärden 3 så ni hamnar i gott sällskap
Hej! Är det någon som börjat på med tomten ännu? Vi börjar den 1 oktober med inflytt i slutet av november och hoppas att det är fler som bygger då. Någon annan från Mångården som ska bygga snart?
Nu kan vi även sälla oss till Östra lugnet, har precis fått tomt, Andromeda 2, men hus har vi precis börjat titta på, funderar lite på Smålandsvillan - villa västervik, men ska se vad det mer finns för utbud. Någon mer som ska bygga på Andromeda här inne?
Hej och välkommen hit
...och grattis till tomten! Vi kommer att bygga på Vintergatan så det ligger ju ganska nära Andromeda. Vi ska bygga ett Götenehus Origo i 2 plan. Har precis grovplanerat tomten och börjar bygga i nov med inflyttning i feb. Vi har två pojkar på 2,5 och 5 år. /Tina
Finns det förresten fler som har barn födda 03 eller 06 här inne? Eller som känner några som ska bygga på Östra lugnet som har det? Vore kul att hitta framtida klasskompisar, framför allt till vår 03.a som börjar förskoleklass nästa höst. /Tina
Läste i smp att någon blivit av med sitt kök dagen innan inflyttning...
Hur gör man för att hålla tjuvarna borta ?
Hur gör man för att hålla tjuvarna borta ?
Klicka här för att svara