Hej,
Är det någon som har byggt ett Östgötahus eller har några erfarenheter av dem?

Hälsningar Ida
 
Hej, vi är också nyfikna. Hoppas någon med erfarenhet svarar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.