G GunId #1 Medlem · Östergötland · 35 inlägg 25 jun 2014 19:48 GunId Medlem Östergötland 35 inlägg 25 jun 2014 19:48 #1 Hej, Är det någon som har byggt ett Östgötahus eller har några erfarenheter av dem? Hälsningar Ida
N novis76 #2 Medlem · Östergötland · 4 inlägg 26 jun 2014 20:58 novis76 Medlem Östergötland 4 inlägg 26 jun 2014 20:58 #2 Hej, vi är också nyfikna. Hoppas någon med erfarenhet svarar!
tullemannen #3 Medlem · 453 inlägg 27 jun 2014 07:43 tullemannen Medlem 453 inlägg 27 jun 2014 07:43 #3 Hej. Jag är inte säker, men jag tror att det finns någon i den här tråden som byggde med Östgötahus. http://www.byggahus.se/forum/socialt-projekt/79886-tomt-i-mantorp.html
Hej. Jag är inte säker, men jag tror att det finns någon i den här tråden som byggde med Östgötahus. http://www.byggahus.se/forum/socialt-projekt/79886-tomt-i-mantorp.html