Hej,
Vi har en Osby Super Tvättautomat (tvättmaskin) från -60 talet med sex tillhörande hålkort för olika typer av tvätt. Fortfarande inkopplad och jag drog en tvätt för ett par år sedan.
Vet någon om det finns ett intresse för denna maskin? Om vi skall sälja den, vad är rätt väg att gå?
Ser hellre att den landar hos en entusiast än att vi kasserar den.
 
Redigerat:
Hej, gammal tråd men finns maskinen kvar hade jag varit mycket intresserad att köpa den från er!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.