Hej,
Vi har en Osby Super Tvättautomat (tvättmaskin) från -60 talet med sex tillhörande hålkort för olika typer av tvätt. Fortfarande inkopplad och jag drog en tvätt för ett par år sedan.
Vet någon om det finns ett intresse för denna maskin? Om vi skall sälja den, vad är rätt väg att gå?
Ser hellre att den landar hos en entusiast än att vi kasserar den.