Efter 20-30 minuters körning blir den mer och mer orkeslös i hydrostaten, testat byta olja men ingen förbättring.
har läst att denna tråden varit uppe tidigare men ej hittat lösningen..
min fundering är om det är lönt att börja renovera hydrostaten och i så fall vilka delar är det som ger sig, eller är det läge att byta ut den?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.