1 408 läst ·
15 svar
1k läst
15 svar
Ordlista för falsk, oärlighet, mytoman?
Sida 1 av 2
Skulle behöva hjälp med en länk till en ordlista där man kan skriva ut ordets betydelse.
Det handlar mest om ord som:
vara falsk, oärlighet, mytoman, opålitlig ...
Om tråden hamnade på fel ställe, ber jag om utsäkt.
Det handlar mest om ord som:
vara falsk, oärlighet, mytoman, opålitlig ...
Om tråden hamnade på fel ställe, ber jag om utsäkt.
Inte ska Kamilenski klaga på hantverkare inte....han brukar ju alltid vara förstående och välvillig i trådarna. Jag tror han vill skriva ett "göra slut" brev till någon tjej.
Visst. Hade det gått hade det blivit 2 brev till mina 2 svärdöttrar...Glufsglufs skrev:
Men det går inte :S
Sanningen är att jag och mina barn har olika åsikter om olika ord. Det kvittar vad jag än säger. De har rätt.
Som alltid. Kan jag däremot visa det svart på vitt, blir det annorlunda
p.s. och visst kan jag vara otrevlig. Men varför ska man vara det utan orsak? Och speciellt mot forumister som man inte känner? En del kan vara CP skadade eller lida av FAS. Inte sparkar man på liggande :blushing:
Jag tror att jag förstår dig. Vår äldsta fyllde tonåring för några månader sedan och rackarns vad hon VET saker nuförtiden och hur lönlöst det blir att resonera ibland!
("Jaa, men om jag tycker att jag vet det, då känns det ju för mig som att jag vet det, och då kan inte du komma och säga att jag har fel bara för att du har logiska argument!")
("Jaa, men om jag tycker att jag vet det, då känns det ju för mig som att jag vet det, och då kan inte du komma och säga att jag har fel bara för att du har logiska argument!")
Ja Du. Vi är gamla och "dumma"Farzan skrev:Jag tror att jag förstår dig. Vår äldsta fyllde tonåring för några månader sedan och rackarns vad hon VET saker nuförtiden och hur lönlöst det blir att resonera ibland!
Det är inte för att hon är tonåring, det är för att hon håller på att bli kvinna.Farzan skrev:Jag tror att jag förstår dig. Vår äldsta fyllde tonåring för några månader sedan och rackarns vad hon VET saker nuförtiden och hur lönlöst det blir att resonera ibland!
Redigerat:
Många av oss män har en väldig respekt för våra honor:, varför finns det annars så många smeknamn på den kvinna man bor med, ni vet............hon som bestämmer, regeringen, kärringen, mfl. Sen ska man ju inte förglömma att man som man väldigt ofta fjäskar för att komma i god dager för sin kvinna när man funderar på att köpa något dyrt, fint verktyg. Varför gör vi då detta, jo för att vi i grund och botten har en väldig respekt för den kvinnliga listen och ilskan som kan komma från dem och därför känner oss i ett psykoliskt underläge och därför måste slänga oss med öknamn om våra fruar, sambos, flickvänner. Detta är mina tankar om ämnet kvinnor, men jag älskar min fru i alla fall
Freud, släng dig i väggen
Freud, släng dig i väggen