- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ja du får så klart tycka vad du vill, betyder inte att det är det rätta. Du verkar vara en Rysslandsvurmare, med en romantiserad syn av Ryssland. Funnits i alla tider. Vi som har kontakt därifrån har förvåntas i alla tider.Intet skrev:
Den var inte det minsta intressant. Den är patetiskt dålig. Du skulle kunnat göra en liknande här i Sverige eller Sydeuropa eller nästan var som helst. Har du inga kvalitetskrav alls eller är det så att vilken dynga som, duger bara budskapet är det rätta. Helt i klass med sjuttiotalets proletärsånger om "USAimperialismen". Försök att rimma på det så förstår du vad jag menar 😆.
Kritik skall framföras med finess.
Se, hör och LÄR av en mästare i att kritisera med finess. När din video är bortglömd, finns denna kvar.
[media]
Verkar snarare vara du som går upp i varv för att budskapet inte är det rätta.
Nej det går inte jämför Sydeuropa eller framförallt Sverige.
Det som skulle anses misär i Sverige är vardag på många platser i Ryssland.
jag skulle påstå att Sverige är fler decennier längre fram än Ryssland på flera plan.
Jag har hela mitt liv varit en stor USAvurmare. Möjligen är den grundad av gamla romantiserade förestäningar om brudar, stränder och Rock n roll.T TheGame skrev:Ja du får så klart tycka vad du vill, betyder inte att det är det rätta. Du verkar vara en Rysslandsvurmare, med en romantiserad syn av Ryssland. Funnits i alla tider. Vi som har kontakt därifrån har förvåntas i alla tider.
Verkar snarare vara du som går upp i varv för att budskapet inte är det rätta.
Nej det går inte jämför Sydeuropa eller framförallt Sverige.
Det som skulle anses misär i Sverige är vardag på många platser i Ryssland.
jag skulle påstå att Sverige är fler decennier längre fram än Ryssland på flera plan.
Ryssland kan jag inte ha någon egentlig uppfattning om, då jag aldrig varit där. En kompis tågluffande genom det väldiga Ryssland och hans positiva upplevelser där, är egentligen den enda referens jag har. Förutom vår medfödda Rysskräck.
Den filmen du visade var helt enkelt väldigt dålig. Ett hastverk som bara kan glädja de rättrogna. Som när jag i min ungdom var tillsammans med Vpk-are som tjöt av extas så fort någon skrek -"Krossa USA-imperialismen och "USA ut ur Indokina Laos och Kambodja. De är numera välbetalda akademiker hela bunten.😀
Så, jo. Det finns missär och enkla förhållande överallt, även i ett så gigantiskt land som Ryssland, naturligtvis. Du har helt enkelt fel i alla dina spaningar.
Det finns misär överallt ja.Intet skrev:
Jag har hela mitt liv varit en stor USAvurmare. Möjligen är den grundad av gamla romantiserade förestäningar om brudar, stränder och Rock n roll.
Ryssland kan jag inte ha någon egentlig uppfattning om, då jag aldrig varit där. En kompis tågluffande genom det väldiga Ryssland och hans positiva upplevelser där, är egentligen den enda referens jag har. Förutom vår medfödda Rysskräck.
Den filmen du visade var helt enkelt väldigt dålig. Ett hastverk som bara kan glädja de rättrogna. Som när jag i min ungdom var tillsammans med Vpk-are som tjöt av extas så fort någon skrek -"Krossa USA-imperialismen och "USA ut ur Indokina Laos och Kambodja. De är numera välbetalda akademiker hela bunten.😀
Så, jo. Det finns missär och enkla förhållande överallt, även i ett så gigantiskt land som Ryssland, naturligtvis. Du har helt enkelt fel i alla dina spaningar.
Lösningen är dock inte att välja "alternativet Ryssland" för det kommer bara leda till mer misär.
Det märks att du inte har nån aktuell uppfattning om Ryssland förutom det du troligtvis blivigt matad av propagandan.
Dina "spaningar" är naturligtvis åt skogen fel men du verkar ha ett stort intresse av att påvisa att alla andra som inte tycker dom du har fel.
Dina reaktioner på forumet påvisar bara att du är känslomässig involverad och det finns antagligen nån naturlig förklaring.
Det är roligt att det tycks att Intet är känslomässigt inblandad trots att han tillhör dom få som håller diskussionen på en dräglig nivå trots att han blir kallad Ryss, troll och till och med psykopat🤔så behåller han lugnet och inte sjunker ned på deras nivå!
Är inte detta dubbelmoral och trollande så vad är😂
Är inte detta dubbelmoral och trollande så vad är😂
Du, som själv konstaterat att du tydligen själv vet bättre. Har du några exempel på detta "rena nonsens" att förmedla till oss osakliga? Vänligen, sprid din upplysningsmission till de sanningstörstande massorna!G gaidin skrev:
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Diskussionen har spårat ur, jag stänger tråden och hänvisar till reglerna:
§ 5.8 Diskutera politik
Vi diskuterar endast bostadspolitik på Byggahus.se. Anledningen till det är att politiska diskussioner tenderar att spåra ut och vi blir ovänner med varandra, vilket hindrar diskussionen om vårt kärnämne - hus, bygga och renovera. Därtill ställer politiska diskussioner orimliga krav på moderering.
/Moderator
§ 5.8 Diskutera politik
Vi diskuterar endast bostadspolitik på Byggahus.se. Anledningen till det är att politiska diskussioner tenderar att spåra ut och vi blir ovänner med varandra, vilket hindrar diskussionen om vårt kärnämne - hus, bygga och renovera. Därtill ställer politiska diskussioner orimliga krav på moderering.
/Moderator