- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Det var väl lika i början, när dom gick in i Ukraina men innan striderna börjat på riktigt.
En flera km lång konvoj med djupa diken, fält med lera osv på sidorna, så alla på rad..
jag sa direkt spräng första och andra fordonet då är det stopp, eller fredligare gräva ett jävla dike rakt över vägen
En flera km lång konvoj med djupa diken, fält med lera osv på sidorna, så alla på rad..
jag sa direkt spräng första och andra fordonet då är det stopp, eller fredligare gräva ett jävla dike rakt över vägen
Jo. Fast där trodde de ju att Zelensky skulle fly, fångas eller ge upp och att inget motstånd skulle uppbringas.nino skrev:
Där var knappast generalerna oskickliga.
Uppgiften var bara att köra in och etablera sig så snabbt som möjligt.
Du menar på allvar att du tycker detta var intressant! Eller är du ännu en lustigkurre som försöker driva med oss?T TheGame skrev:
Den var inte det minsta intressant. Den är patetiskt dålig. Du skulle kunnat göra en liknande här i Sverige eller Sydeuropa eller nästan var som helst. Har du inga kvalitetskrav alls eller är det så att vilken dynga som, duger bara budskapet är det rätta. Helt i klass med sjuttiotalets proletärsånger om "USAimperialismen". Försök att rimma på det så förstår du vad jag menar 😆.T TheGame skrev:
Kritik skall framföras med finess.
Se, hör och LÄR av en mästare i att kritisera med finess. När din video är bortglömd, finns denna kvar.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 190 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 190 inlägg
Mig veterligen inga långa konvojer (tyvärr), men däremot plötsligt bortfall av information från USA. 😢Intet skrev:
Men här sköt ju sig USA i foten rejält, då det mycket är därför Europa, och även andra demokratier, numera vill ha mindre att göra med Amerikanska vapen. Just för Sveriges del är väl detta en fördel med vår vapenindustri. Så, inget ont, utan att det för något gott med sig.
Nä. Det var ett skämt. Gissningsvis minskade deras längd efter det första fiaskot. Vid befriandet av Kursk smög väl ett gäng genom en gasledning. Det vore irroniskt ifall det var den ledningen som försåg EU med gas, som ukrainarna stängt av.BirgitS skrev: