7 690 läst ·
4 svar
8k läst
4 svar
orama fönster, erfarenheter?
Vi har handlat där, och är hur nöjda som helst. Vi rekomenderar dem varmt!
I samma byggnad (1700-tal) har vi både Oramas fönster och restaurerade spröjsfönster. Båda sorterna smälter in förträffligt, tack vare engagerat folk nere hos Orama i Lysekil.
I samma byggnad (1700-tal) har vi både Oramas fönster och restaurerade spröjsfönster. Båda sorterna smälter in förträffligt, tack vare engagerat folk nere hos Orama i Lysekil.
Jag hade professionella snickare som gjorde allt jobb. Men vad jag minns är det inga som helst problem att borra i karmarna för att sedan dra fast fönstren med vanlig karmskruv.
- Finfina grejer, grymtade gubbarna belåtet om fönstren. Och de borde veta. En av snickarna hade faktiskt ett förflutet från Skanska som specialiserad fönstermontör...
- Finfina grejer, grymtade gubbarna belåtet om fönstren. Och de borde veta. En av snickarna hade faktiskt ett förflutet från Skanska som specialiserad fönstermontör...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden