Är det någon som handlat där? har fått en offert och jag måste säja att dom låg bra till i pris. betydligt billigare än aluklädda träfönster.
 
Fick offert på deras fönster när jag skulle välja.
Verkar helt ok om man nu vill ha kompositmaterial "på insidan" ;)
 
Vi har handlat där, och är hur nöjda som helst. Vi rekomenderar dem varmt!

I samma byggnad (1700-tal) har vi både Oramas fönster och restaurerade spröjsfönster. Båda sorterna smälter in förträffligt, tack vare engagerat folk nere hos Orama i Lysekil.
 
Hur går det att sätta dit fönstersmygarna då man inte kan skruva i karmen -för jag antar att det inte går? jag såg att det finns ett urfräst spår för smygen , hur brett är det?
 
Jag hade professionella snickare som gjorde allt jobb. Men vad jag minns är det inga som helst problem att borra i karmarna för att sedan dra fast fönstren med vanlig karmskruv.

- Finfina grejer, grymtade gubbarna belåtet om fönstren. Och de borde veta. En av snickarna hade faktiskt ett förflutet från Skanska som specialiserad fönstermontör...
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.