Hej!

Behöver lite snabbinfo om Boschs klingor till min kommande kap/gersåg som jag beställer på www.toolstop.co.uk under kvällen.

1. Hur är de i kvaliteten/sågsnitt etc?

2. Det följer en 60T-klinga till min DW717xps! Vad skall man komplettera med? En 24T eller 40T. Tanken är att det skall vara en ren byggklinga för reglar/fasadpanel etc. Vill inte fläka men har inte så brådis att det KRÄVER en 24T.

Vad säger ni?

Att jag frågar om just Bosch, är att det verkar vara det de har att erbjuda.

Mvh Lagavulin
 
Till det du ska använda klingan till kör jag med en 24 taggare. Har både en 60 och en 80t men trivs bäst med 24t till allt som inte är lister.
 
Tackar!

Kunde inte hålla mig :-)) Valde en 40T

Maxad 717xps med tillbehör och en makita bd452rf 18v och klinga för 821 Pund.

Får hålla tyst om detta på Optimera när man besöker sin handlare nästa gång.

Skönt att spara några kronor ibland.

Lagavulin
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.