Har varit på mässan i göteborg och pratade med killarna från opti heat (vattenburen golvvärme) i deras monter.
Undrar nu om någon har erfarenheter från detta system eller hört nått om det?
 
Jag undrar vad det är som är så unikt med detta (tittat lite på deras hemsida). Det ser ut som vilket värmegolv som helst?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.