G gurra80 #1 Medlem · 161 inlägg 13 sep 2003 11:37 gurra80 Medlem 161 inlägg 13 sep 2003 11:37 #1 Har varit på mässan i göteborg och pratade med killarna från opti heat (vattenburen golvvärme) i deras monter. Undrar nu om någon har erfarenheter från detta system eller hört nått om det?
Har varit på mässan i göteborg och pratade med killarna från opti heat (vattenburen golvvärme) i deras monter. Undrar nu om någon har erfarenheter från detta system eller hört nått om det?
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 397 inlägg 13 sep 2003 18:10 MathiasS Medlem Stockholm 37 397 inlägg 13 sep 2003 18:10 #2 Jag undrar vad det är som är så unikt med detta (tittat lite på deras hemsida). Det ser ut som vilket värmegolv som helst?
Jag undrar vad det är som är så unikt med detta (tittat lite på deras hemsida). Det ser ut som vilket värmegolv som helst?