Hej! Jag & sambon skall bygga hus i sommar och jag vill gärna ha stora trekants fönster på husgavlarna men.. finns det öppningsbara trekants fönster? Tänker på brandrisken..
Hej! Jag & sambon skall bygga hus i sommar och jag vill gärna ha stora trekants fönster på husgavlarna men.. finns det öppningsbara trekants fönster? Tänker på brandrisken..
hej
Hur har det gått, finns det öppningsbara trekants fönster? Går i samma tanke bana
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.