Hej! Jag & sambon skall bygga hus i sommar och jag vill gärna ha stora trekants fönster på husgavlarna men.. finns det öppningsbara trekants fönster? Tänker på brandrisken.. :geek:
 
E Emiliaw skrev:
Hej! Jag & sambon skall bygga hus i sommar och jag vill gärna ha stora trekants fönster på husgavlarna men.. finns det öppningsbara trekants fönster? Tänker på brandrisken.. :geek:
hej
Hur har det gått, finns det öppningsbara trekants fönster? Går i samma tanke bana
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.