Njau, flashlagringen på en Edgerouter är ju begränsat. Mikrotik vet jag inte.
[länk]
TS vill ju sedan ha full frihet via det linuxsystem som väljs.
Beror på model min RB4011 har 1 gig flash plus man kan utöka med disk.
Jo jag bara poängterar att man kan köra de flesta Linux program även på en router
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.