1 145 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Onsalavillan och Villa Matrix
Hej!
Har läst ganska mycket i forumet men hittar väldigt lite om företaget Onsalavillan. Någon som har någon input?
Har varit och tittat på Onsalavillan 155T på Husknuten i Göteborg och blev ganska förälskad.
Tar gärna emot tips av alla dess slag när det gäller Onsalavillan.
Har förövrigt hittat ett underbart hus som heter Villa Matrix (arktekt Ståhl). Någon som vet något ca pris för detta?
Vänliga hälsningar
Newtie
Har läst ganska mycket i forumet men hittar väldigt lite om företaget Onsalavillan. Någon som har någon input?
Har varit och tittat på Onsalavillan 155T på Husknuten i Göteborg och blev ganska förälskad.
Tar gärna emot tips av alla dess slag när det gäller Onsalavillan.
Har förövrigt hittat ett underbart hus som heter Villa Matrix (arktekt Ståhl). Någon som vet något ca pris för detta?
Vänliga hälsningar
Newtie
Ååå.. jag blev också alldeles förälskad när jag såg OnsalaVillan första gången! Speciellt i köket, entren, vardagsrummet och föräldrasovrummet med bad.
Det jag däremot tyckte mindre om var "barndelen". Rummen kändes så ihoptryckta..
Men priset var bra
! 1,8 miljoner för totalentreprenad med all extra utrustning som finns i visningshuset!
Jag gillar fortfarande OnsalaVillan, men då vi endast för bygga 140 kvm och vår tomt inte funkar med något av deras hus så har vi tänkt om. Vi kommer dock kontakta OnsalaVillan oavsett för att se vad för alternativ de kan erbjuda oss!
Lycka till!
Det jag däremot tyckte mindre om var "barndelen". Rummen kändes så ihoptryckta..
Men priset var bra
Jag gillar fortfarande OnsalaVillan, men då vi endast för bygga 140 kvm och vår tomt inte funkar med något av deras hus så har vi tänkt om. Vi kommer dock kontakta OnsalaVillan oavsett för att se vad för alternativ de kan erbjuda oss!
Lycka till!
Vi funderar nu också över Onsalavillan, Villa Kungsvik... få se om vi får ihop det med våra speciella behov (avskild frisersalong), och vad Lösvirkeshus i Borås kan bygga ett snarlikt för. 
Funderar på om man hellre ska bygga förrådet bakom dubbelgaraget som salong :-/...
Funderar på om man hellre ska bygga förrådet bakom dubbelgaraget som salong :-/...
Klicka här för att svara