Hej.

Är det någon som byggt Onsalavillan 143T? Är ni nöjda? Är ganska intresserade av detta hus och skulle gärna höra av någon som byggt det tidigare...

Tack på förhand

Hej,

jag har inte byggt men Onsalavillan var en av våra favoritbyggare tills jag nyss fick veta att för att få bygga måste man bo i göteborgstrakten...  :'( ...å det gör inte vi.. gör ni?

Whilla skrev:
Hej,

jag har inte byggt men Onsalavillan var en av våra favoritbyggare tills jag nyss fick veta att för att få bygga måste man bo i göteborgstrakten...  :'( ...å det gör inte vi.. gör ni?
Beror på att snickarna är anställda av OnsalaVillan. Dock tror jag de kan leverera stomrest till resten av landet.

Hej,

jag frågade per e-post efter en prisuppgift på byggsats och nyckelfärdigt och fick då till svar att de tyvärr inte kunde hjälpa oss då de bara bygger hus i göteborgs trakten. Jag skrev då tillbaka och frågade efter byggsatspris men har ej fått något svar...ännu...

Vi får väl se vad dom säger.

Vi fick nu samma svar, att de bara bygger i Göteborgstrakten. Synd... verkar vara fina hus.

Onsalavillan är ett Kungsbackaföretag som bygger hus med anställd personal, därav
problemet med att de ej kan bygga över hela landet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.