Gick denna kurs i dagarna och det var verkligen nyttigt för en människa som aldrig gått ngn kurs i detta och ärligt talat gått igenom livet fullkomligt nollad på första hjälpen trots att man arbetat runt farliga maskiner hela sitt yrkesverksamma liv. Underligt egentligen att arbetsgivaren aldrig föreslagit en kurs ^_^’

kursen är gratis och görs live via webbkamera. Tog 3 timmar på kvällstid. Man får göra sin egen docka också att träna på.

https://www.rodakorset.se/forsta-hj...lla-foreningar/digital-kurs-i-forsta-hjalpen/
 
  • Gilla
BirgitS och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.