Vill du behålla omställningen mellan sommar/vintertid?

  • Antal röster
    88
A Avemo skrev:
provocera än att påverka
Nej det är tänkt som en liten väckarklocka, att bara för att man själv inte har några problem med tidsomställning så finns det folk som far illa av den.

Ironi, svårt på internet.. ;)

Var lite mer som @harry73 och ta det med ett skratt (y):)
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
Vi når inte riktigt upp till ett statistikt säkert underlag här ännu..
Men resultatet än så länge stämmer väl med övrig statistik jag läst; 3 av 4 vill avskaffa tidsomställningen.

Så jag är rimligt övertygad om att det kommer försvinna :D

Men byråkratins hjul rullar sakta..
 
Jarlingar Jarlingar skrev:
Ironi, svårt på internet.. ;)

Var lite mer som @harry73 och ta det med ett skratt (y):)
Ironi är dessutom liksom provokation en dålig metod för den som vill ha ett relevant resultat och ett statistiskt säkert underlag. Och jag vidhåller att man inte skall kalla folk för praktarslen.
 
harry73
Vad bra att du i fortsättningen inte behöver läsa TS:s inlägg
Eller är du kanske nyfiken vad han hittar på nästa gång ;)

Skärmdump från ett användargränssnitt med markerat alternativ 'Ignorera användare'.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Man måste ju inte utgå ifrån att alla inlägg håller samma kvalitet. Jag tror inte på påståendet "En gång praktarsel alltid praktarsel."
 
Mats-S
Det finns inget val för att återgå till Normaltid i omröstningen!
"Avskaffa omställningen, fortsätt på vintertid."

Det valet ska omformuleras till
"Avskaffa omställningen, fortsätt på normaltid."


Vintertid är den felaktiga benämningen för Normaltid!
Det finns ingenting som heter Vintertid.
 
  • Älska
nissenhj
  • Laddar…
Jag vill ha Blomstertid året runt.
 
  • Gilla
Hemmakatten och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.