1 705 läst ·
21 svar
2k läst
21 svar
Omröstning sommar/vintertid
Vi når inte riktigt upp till ett statistikt säkert underlag här ännu..
Men resultatet än så länge stämmer väl med övrig statistik jag läst; 3 av 4 vill avskaffa tidsomställningen.
Så jag är rimligt övertygad om att det kommer försvinna
Men byråkratins hjul rullar sakta..
Men resultatet än så länge stämmer väl med övrig statistik jag läst; 3 av 4 vill avskaffa tidsomställningen.
Så jag är rimligt övertygad om att det kommer försvinna
Men byråkratins hjul rullar sakta..
Det finns inget val för att återgå till Normaltid i omröstningen!
"Avskaffa omställningen, fortsätt på vintertid."
Det valet ska omformuleras till
"Avskaffa omställningen, fortsätt på normaltid."
Vintertid är den felaktiga benämningen för Normaltid!
Det finns ingenting som heter Vintertid.
"Avskaffa omställningen, fortsätt på vintertid."
Det valet ska omformuleras till
"Avskaffa omställningen, fortsätt på normaltid."
Vintertid är den felaktiga benämningen för Normaltid!
Det finns ingenting som heter Vintertid.
Klicka här för att svara

