Hej.
Hur gör man för att ställa tillbaka detta koppel till 2-rörs igen (var 2-rörs från början sen omkopplad till 1-rörs)?
Returen är väl den ”nedersta” anslutningen?
Hur gör man för att ställa tillbaka detta koppel till 2-rörs igen (var 2-rörs från början sen omkopplad till 1-rörs)?
Returen är väl den ”nedersta” anslutningen?
För att ändra från ettrörs till tvårörs tar man bort den röda pluppen och sätter in en liten insexnyckel och skruvar medurs tills det tar stop. Då kommer allt värmevatten att tvingas gå in via radiatorn. Man ska sedan sätta tillbaka en likadan fast blå plupp i insexskruven. Saknar man det kan man linda ett varv blå eltejp runt så det syns.
Produkter som diskuteras: "eltejp"
Eltejp
Eltejp, även känd som isoleringstejp, är ett tryckkänsligt tejp som används för att isolera elektriska ledningar och andra material som leder elektricitet. Den har en rad egenskaper som gör den idealisk för användning inom elinstallation
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden




