Har kört med julas ogräsupptagare samt en liten spade på div maskrosor m.m.
Efter uppryckningar blir det ihåligheter i mattan.

Hur gör ni?

Har dressjord, tänkte helt enkelt gå runt och fylla ihåligheterna sedan så lite gräs på det.
Några andra förslag?
 
R
Exakt så, oftast behöver du inte slänga på gräsfrön. Har du en bra gräsmatta så sprider sig gräset av sig själv och det växer igen.
 
R RalleB skrev:
Exakt så, oftast behöver du inte slänga på gräsfrön. Har du en bra gräsmatta så sprider sig gräset av sig själv och det växer igen.
Toppen tack för snabbt svar, som första gångens husägare vill man va extra noga med allt =D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.