Har kört med julas ogräsupptagare samt en liten spade på div maskrosor m.m.
Efter uppryckningar blir det ihåligheter i mattan.
Hur gör ni?
Har dressjord, tänkte helt enkelt gå runt och fylla ihåligheterna sedan så lite gräs på det.
Några andra förslag?