Har under försommaren anlagt gräsmatta, ca 700 m2. Här har det varit väldigt torrt och möjlighet till bevattning har varit mycket begränsad. Följden har blivit att gräs har kommit fläckvis men ogräs av alla sorter som tydligen inte behöver något vatten har kommit i riklig mängd.
Kan jag hoppas på att gräset kommer med tiden eller är det bara att börja om? Måste jag ta död på all ogräs, hur i så fall? eller kan jag hålla det i schack med gräsklipparen i väntan på att gräset eventuellt börjar gro och med tiden tar över?