Hej, någon som vet vad detta gula blomster är som börjadd bre ut sig när det var värmebölja för två år sedan? hur får man bort det enklast ? Gödslar lite lätt på våren med algomin,annars bara klipp.
Tack för tips
Tack för tips
Produkter som diskuteras: "Ogräs"
Ogräsrensare Sweeder
Ergonomisk ogräsrensare
79 kr inkl moms
Läs mer
Hej! Det där är revfingerört, klöver och lite revsmörblomma jag ser. Alla är svårt att få bort men det handlar om att din jord är kompakt, torr och svår för gräset att trivas i. Det brukar funka ganska bra att vertikalskära, stödså och toppdressa för att få gräset att ta över igen men du kommer nog aldrig bli av med dem helt.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden


