Hejsan
detta är min första tråd, men jag har läst massor av er kunskap.
Jag ska bygga nytt och har valt ett estniskt stockhus, då kan jag sätta alla måtten själv och till ett rimligt pris.
Nu ska jag då välja kök, och när jag inte har några fasta mått att utgå ifrån, borde jag väl välja ikea eller?
Jag kan nöja mig med deras standardskåp osv.
Är deras vitvaror OK?