1 051 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Nyfiken på musik? Hjälp dottern med exjobb!
Min dotter håller på med sitt examensarbete som handlar om musik och känslor. De behöver fler deltagare i sin enkät för att se om deras teorier stämmer. Du behöver INTE ha förkunskaper om musik, men kommer att få svara på en fråga om hur mycket du kan i del del av enkäten som kategoriserar folk.
Vi (Tova Holmberger & Alfons Mitic) är två studenter som nu håller på med vårt examensarbete. Vi håller på med en undersökning just nu i musik och känslor, och behöver deltagare! Det enda kravet hos dig som vill delta är att du är 18 år eller äldre.
Undersökningen innefattar att du får lyssna på lite musikklipp och sedan säga vad du tycker. Deltagande i undersökningen uppskattas väldigt mycket och det tar inte längre tid än tio minuter
Delta via länken nedan!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdnyr9tRUINJlz_ZSAR1xMLe8Skh1lQQ4ClCrKYu1nJq0fPNw/viewform

Vi (Tova Holmberger & Alfons Mitic) är två studenter som nu håller på med vårt examensarbete. Vi håller på med en undersökning just nu i musik och känslor, och behöver deltagare! Det enda kravet hos dig som vill delta är att du är 18 år eller äldre.
Undersökningen innefattar att du får lyssna på lite musikklipp och sedan säga vad du tycker. Deltagande i undersökningen uppskattas väldigt mycket och det tar inte längre tid än tio minuter
Delta via länken nedan!https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdnyr9tRUINJlz_ZSAR1xMLe8Skh1lQQ4ClCrKYu1nJq0fPNw/viewform
Det är bara att klicka på länken och svara. Kontaktuppgifterna i formuläret är om det är någon som vill veta mer.M MetteKson skrev:
Hon går på en utbildning i Skövde för spelutveckling, och hon var valt den musikaliska grenen, och ska alltså kunna göra musik för spel, reklamfilmer, biofilmer och liknande när hon är klar. Därför är ämnet så genialiskt valt, att kunna ha samma musikslinga, men ändra tempo, instrument mm beroende på vilka känslor man förmedla är ju A och O i dataspel, men viktigt även i andra ljudsatta sammanhang.
Klicka här för att svara