Jag valde Electrolux
Kyl och Frys i rostfritt
Inbyggnadsugn i rostfritt
Spishäll med rostfria kanter
Spisfläkt rostfri
Vit diskmaskin( ville ha rostfri)
Märke är mycket efter tycke och smak, och så klart hur mycket man vill lägga ut.
kolla på www.elektrostore.se, de har paketlösningar med rostfria eller vita maskiner.
De finns i kungens kurva i stockholm

Utöver elförbrukning och ljudnivå är ju dina önskemål och behov ochså viktiga att tänka på.
Att välja samma märke el inte är ett individuelt tycke.
Hur stor kyl/frys trängs/finns det utrymme för i huset? Vill du ha side-by-side/frittståande/innebygd? Frostfri frys?
Diskmaskin: Mitt tycke är att det finns åtminstone ett snabbprogram samt et program m hög värme typ 70 grader för smutsig disk. Sedan finns det allt från superenkla till helautomatiska, och då börjar det ochså bli en prisfråga. Semi/fullintegrerade är ochså oftast dyrare i sig.
Spis: glaskeramik?induktion?gas? Delat häll och ugn?

Gör en lista över vilka funktioner som du tycker är viktiga för dig, samt en maxpris för hela kalaset, det drar snabbt i väg med alla roliga funktioner som man kanske inte behöver... ;)

Man kan ofta få et bra paketpris hos den lokala butiken. Om du har bestämd dig vilka modeller du vill ha, rekommenderar jag att du ber om offerter från flera leverantörer, inkl internetaffärer typ elektrostore samt tretti. Observera garanti? extra för frakt?

mvh hanneli

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.