Hej vi har en relativt ny ikeastomme med täcksidor och överskåp. De gamla överskåpen och täcksidorna är 620mm djupa vilket gör att de gamla vitvarorna döljs inne.
Nu finns det bara djupare vitvaror på cirka 30-50mm extra vilket gör att de sticker ut i befintligt kök och skapar även en ”hylla” nedanför överskåpen.
Hur har ni gjort?
Obs: gamla vitvaror på bilden som inte är djupa.
Nu finns det bara djupare vitvaror på cirka 30-50mm extra vilket gör att de sticker ut i befintligt kök och skapar även en ”hylla” nedanför överskåpen.
Hur har ni gjort?
Hej, personligen tycker jag inte att det ser konstigt ut, det är bara dörrarna som är utanför täckskivorna, när man har vant sig så ser det till och med bättre ut än när hela skåpet är innanför täckskivorna, ovan sidan av dörrarna står mig inte heller, nästan alla som byter skåp idag har det på det viset, man kan byta täckskivor mm.J Joppe Noppe skrev:Hej vi har en relativt ny ikeastomme med täcksidor och överskåp. De gamla överskåpen och täcksidorna är 620mm djupa vilket gör att de gamla vitvarorna döljs inne.
Hur har ni gjort?
Inte värt besväret som jag ser det.
Ps, alla vi har olika uppfattning om det estetiska, speciell när det gäller kök, det bästa med det är att alla har rätt i sin uppfattning
Klicka här för att svara