Jag har varit husägare i snart nio månader och hela tiden lär man sig nåt nytt :)

Hade en elektriker hemma och jag och han var i källaren och donade.
Min fru duschade och elektrikern tyckte att pumåpen slog till väldigt ofta så han sa att jag skulle fylla på med luft.
Trodde att det bara skulle vara vatten i hydroforen.

Jag gjorde som han förklarade och vilken skillnad!
Provade att starta tvättmaskinen och tidigare så gick pumpen igång tre,fyra ggr när maskinen tog in vatten.
Nu bara en gång.

En spolning på toa resulterade alltid i att pumpen startade men inte längre!

Dessutom tog han inte betalt för tipset.Han tyckte synd om pumpen :)
 
Som forumet, dyra råd helt gratis.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.