Hej och hå
Nu börjar det ta sig med köket. 95% klart. Lite grejer som var restade (bla handtag och överskåpen ovanför kylofrys), och nån enstaka list som ska på plats etc., men man kan iallafall ana vad det blir av det hela =)
Får hoppas att det inte ser gult och 80-taligt ut som någon antydde i en tidigare post gällande vita luckor och vita vitvaror :-?
Anledningen till att vi körde på vitt var för att spisen och diskmaskinen var helt sprillans när vi flyttade in i våras.
Även om det gamla köket inte ser alltför hemskt ut så hade stommarna suttit där sen -68, så det var dags att riva ut och sätta in nytt. Dessutom var det ganska opraktiskt och instängt. Känns mycket bättre nu! Men får väl se vad ni tycker
Kör lite före-bilder först, sedan kommer lite nya bilder. Enjoy.
Nu börjar det ta sig med köket. 95% klart. Lite grejer som var restade (bla handtag och överskåpen ovanför kylofrys), och nån enstaka list som ska på plats etc., men man kan iallafall ana vad det blir av det hela =)
Får hoppas att det inte ser gult och 80-taligt ut som någon antydde i en tidigare post gällande vita luckor och vita vitvaror :-?
Anledningen till att vi körde på vitt var för att spisen och diskmaskinen var helt sprillans när vi flyttade in i våras.
Även om det gamla köket inte ser alltför hemskt ut så hade stommarna suttit där sen -68, så det var dags att riva ut och sätta in nytt. Dessutom var det ganska opraktiskt och instängt. Känns mycket bättre nu! Men får väl se vad ni tycker
Kör lite före-bilder först, sedan kommer lite nya bilder. Enjoy.
Nytt golv blev det också. Men med lillkotten som drar fram som en virvelvind får vi kanske fixa nytt igen om några år om vi inte är försiktiga. Fanns olika skäl till att vi valde trägolv som jag inte orkar berätta just nu =)
Är det valnöt både på golvet o bänkskivor? JÄttefint förresten 











