Hej och hå

Nu börjar det ta sig med köket. 95% klart. Lite grejer som var restade (bla handtag och överskåpen ovanför kylofrys), och nån enstaka list som ska på plats etc., men man kan iallafall ana vad det blir av det hela =)
Får hoppas att det inte ser gult och 80-taligt ut som någon antydde i en tidigare post gällande vita luckor och vita vitvaror :-?
Anledningen till att vi körde på vitt var för att spisen och diskmaskinen var helt sprillans när vi flyttade in i våras.
Även om det gamla köket inte ser alltför hemskt ut så hade stommarna suttit där sen -68, så det var dags att riva ut och sätta in nytt. Dessutom var det ganska opraktiskt och instängt. Känns mycket bättre nu! Men får väl se vad ni tycker :)

Kör lite före-bilder först, sedan kommer lite nya bilder. Enjoy.

 
  • IMG_0166liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Gamla igen
 
  • IMG_0167liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
lite mer före
 
  • IMG_0168liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
före
 
  • IMG_0171liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
före
 
  • IMG_0173liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu börjar det hända grejer =)
 
  • IMG_0387liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Här jobbas det
 
  • IMG_0388liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Här är vi 4 som satte upp köket mitt i maten  :D

(jag törs bara visa ryggen)
 
  • IMG_0389liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nuså!
 
  • IMG_0394liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En ny bild till =)
 
  • IMG_0395liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nytt golv blev det också. Men med lillkotten som drar fram som en virvelvind får vi kanske fixa nytt igen om några år om vi inte är försiktiga. Fanns olika skäl till att vi valde trägolv som jag inte orkar berätta just nu =)
 
  • IMG_0408liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Sista bilden för idag. Får fixa in en sista sen när allt smått o gott är fixat! :D
 
  • IMG_0409liten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det valnöt både på golvet o bänkskivor? JÄttefint förresten :)
 
tackar :)

japp, du har alldeles rätt!
 
IKEAs Ädel vit? Snyggt hur som helst.

/alacs
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.