Hej,
Jag har nya fönster som sattes upp för ca ett halvår sedan. Det är två-glas (varav ett är energiglas).
På de fönster där jag har rullgardiner får jag kondens (se bild). Övriga fönster har ingen kondens.
Är detta ett problem? Kan jag undvika på något sätt?