Hej
Vi håller på och renoverar våran tvättstuga, i dagsläget så har vi en Nibe varmvattenberedare från 2000, (Nibe ER 56CU-300). Den har aldrig strulat så länge vi har bott i huset. Huset har 3 våningar, 2 dusch/badrum. Min fråga är, är det lönt att byta ut den mot en nyare bredare från Nibe eller ska vi behålla kvar den befintliga.? Den nya modellen som vi har kollat upp är Nibe compact 300. //MB